• Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image


Troeven

  • Centraal gelegen op de markt, met ruime parkeergelegenheid
  • Nieuw en comfortabel ingerichte infrastructuur
  • Geklimatiseerd en voorzien van multimedia toepassingen
  • Vrije keuze van cateraar
  • Privé tuintje met terras (aparte ingang)
  • Mogelijkheid tot overnachting in het boven gelegen vakantieappartement

Geschikt voor

  • Teambuilding, personeelfeest, pensioenviering
  • Vergaderingen, opleidingen en voordrachten
  • Doopfeest, communiefeest, verjaardagsfeest en allerhande familiefeesten
  • Gezellig samenzijn met buren of vrienden
  • Tussenstop bij wandel- of fietstocht
  • Rouwmaaltijden
  • Demonstraties, degustaties

De Reunie

Tafelopstelling


Bij elke reservatie wordt voorafgaand gekozen voor de ideale opstelling van tafels en stoelen. Afhankelijk van de gelegenheid & hoeveel personen, worden een aantal opties voorgesteld. De tafels worden voorafgaand de verhuur klaargezet volgens uw keuze.

Optie 1

Recepties & walking dinner

Capaciteit max. 40 personen

ronde receptietafels + rechthoekige tafel +
een aantal stoelen

Optie 2

Maaltijden & koffietafel

Capaciteit tot max. 28 personen zittend

tafels worden in de lengte opgesteld + aantal stoelen volgens bezetting

Optie 3

Opleiding & vergadering

Capaciteit 14 personen zittend

U opstelling van tafels en stoelen

Optie 4

Voordracht

Capaciteit tot 36 personen zittend

Opstelling van tafels en stoelen volgens bezetting


Tarieven


De zaal kan je huren voor €100/dag of €60/dagdeel van 4 uur.
Huur tafellinnen: €5/tafel (optioneel)
Prijzen zijn inclusief BTW.


Uw reservatie is pas definitief als er een waarborg van 100 euro wordt betaald binnen de 14 dagen. Bij niet betaling wordt de reservatie geannuleerd.
Indien bij inventarisatie na de huur niets gebroken, beschadigd of ontvreemd is, wordt deze waarborg volledig in mindering gebracht op de factuur.

Zijn in de prijs inbegrepen:

- Gebruik van het materiaal (stoelen, tafels, glazen, eetgerief, …)
- Gebruik van elektrische apparatuur (combi oven, traiteuroven, microgolf, vaatwasser, 2 frigo's, 2 koffiezetten, waterkoker en mobiele inductiekookplaat)
- Het voorafgaand klaarzetten van tafels en stoelen
- Het nadien schoonmaken van de infrastructuur
- Verwarming of airconditioning
- Verbruik van water en elektriciteit
- Gebruik tuintje met partytafels of receptietafels
- Draadloos internet
- Gebruik van beamer

Volgende diensten zijn niet in de prijs inbegrepen:

- Opdienen en afruimen (optioneel te reserveren)
- Het dekken van de tafels (met uitzondering van rouwmaaltijden)
- Er is een drankenlijst opgesteld met gekoelde frisdranken en bieren die in de zaal moeten worden afgenomen, en dit tegen een voordelige prijs. Alle wijnen mogen door de huurder zelf worden voorzien.

DRANKENLIJST

 

Afspraken


- Er is een algemeen rookverbod
- De keuken is voorzien van een combi oven en een microgolf oven om bereide gerechten of hapjes op te warmen. Soep kan opgewarmd worden op een inductiekookplaat. Er is in de zaal tevens een traiteuroven met 4 roosters ter beschikking, zodat snel bereidingen kunnen worden opgewarmd.
- Het is verboden om te frituren, of om barbecuestellen in de zaal op te stellen. Wie houdt van barbecue of frietjes kan een mobiele traiteur inhuren.
- Er wordt verwacht de zaal en de keuken in ordentelijke staat te houden. Het vuile eetgerief wordt in de vaatwasser geplaatst, en de tafels worden afgeveegd. Tafels en stoelen worden teruggeplaatst zoals u ze aantrof.
- De sleutel van de zaal wordt vooraf bezorgd en na de verhuur terugbezorgd. Er wordt voorafgaand bij de huurovereenkomst uitleg gegeven over het gebruik van de infrastructuur.
- Het is niet toegestaan een dj of orkest te huren. Het zaaltje kan niet gebruikt worden voor fuiven. Sinds 1 januari 2013 is de regelgeving van een maximaal geluidsniveau ≤ 85 dB(A) van kracht.
- Er mogen geen nagels in de muur geslagen worden om iets op te hangen. Magneten of plakband worden zelf meegebracht.
- Voeding of niet standaard dranken worden nooit in de zaal achtergelaten. Ze worden steeds door de organisator de dag zelf meegenomen.
- Lege glazen flessen van niet standaard dranken moeten door de zaalverbruiker worden meegenomen. Er is een pedaalemmer voorzien voor restafval.
- Breuk van glazen, eetgerief of schade aangebracht aan de infrastructuur vallen ten koste van de huurder.